KROVINIŲ GABENIMAS JŪRA

 

Platus partnerių tinklas ir verslo kontaktai su daugybe laivininkystės kompanijų – tai galimybė pasiūlyti ne tik pilnų konteinerių (FCL), bet ir smulkių krovinių (LCL) gabenimą jūromis. AZI GROUP pasirūpins saugiu ir ekonomišku krovinio pristatymu, nes patikimai atlieka:

  • pilnų jūrinių konteinerių pervežimus (FCL transportuojami ne tik įprasti ar negabaritiniai kroviniai, bet ir skysti, birūs produktai ar temperatūrinio režimo reikalaujančios prekės);
  • dalinių krovinių jūriniais konteineriais pervežimus (LCL mėgiami dėl pigaus transportavimo, skirtingų užsakovų kroviniai komplektuojami viename konteineryje);
  • krovinių gabenimus iš pasikrovimo vietos į paskirties tašką („nuo durų iki durų”).
AZI GROUP jūrų transportu gabena krovinius šiomis kryptimis: JAV – Lietuva, JAV – Rusija, JAV – Baltarusija.
Iškrovimo uostas – Klaipėda, o iš čia jie keliauja į šiuos regionus: Baltarusiją, Rusiją, Kazachstaną ir t.t.

Kroviniai iš į Klaipėdos uostą atvykusio konteinerio pristatomi iki gavėjo durų. Prireikus pasitelkiamas multimodalinis – kombinuotas – transportas, kai naudojamos kelios transportavimo rūšys: „sausuma-jūra, „sausuma-oras“. AZI GROUP patikimai ir saugiai pasirūpins JAV įsigyto automobilio pristatymu nuo pirkimo vietos iki pakrovimo uosto. Automobiliai pristatomi iš Amerikos į įvairius Europos ir NVS regionus (Rusiją, Baltarusiją, Kazachstaną).Transporto priemonės bus aprūpintos eksporto dokumentais iš JAV, bus atliktas automobilio juridinis patikrinimas (transporto priemonės istorijos ataskaita).

Jūrų transportu galima gabenti bet kokio dydžio ir pobūdžio, net negabaritinius krovinius ilgais nuotoliais. Jūrų laivams būdinga didelė krova, aukštas našumas ir lankstumas prisitaikant prie krovinių srautų. Gabenimo jūromis paslaugos patrauklios dėl mažesnių nei kitos transporto rūšys kainomis, krovinių gabaritų ir jūrų transporto pralaidumo apribojimų nebuvimo, didelės keliamosios galios, gabenimo konteineriuose saugumo. Konteinerių srautai dažniausiai į Baltijos jūrą patenka per didžiuosius Europos uostus: Hamburg, Bremerhaven (Vokietija), Rotterdam (Olandija), Anwerpen (Belgija). Pagal poreikį įmanoma išnaudoti ir keletą transporto rūšių (jūra, oras, geležinkelis, kelių transportas).

Jūrų transportas – transporto sistemos dalis; jūros transporto priemonių bei įrenginių naudojimo, eksploatavimo, priežiūros bei aptarnavimo sistema. Laivai tinkamiausi gabenti betariams kroviniams, kurie greitai negenda ir kuriuos transportuoti yra brangu. Konteinerių pervežimams jūra naudojami laivai konteinervežiai.

Jūrų transporto siūlomų paslaugų spektras yra labai platus:

  • reisinių laivų paslaugos,
  • laivų, plaukiojančių be nustatyto maršruto, paslaugos,
  • specializuotos paslaugos.

Šiuo metu konteineriais pervežama apie 90 % krovinių, išskyrus birius ir skystus krovinius, nors laiko atžvilgiu tai užtrunka žymiai ilgiau, nei renkantis kitą transportavimo būdą. Atsižvelgiant į krovinio kiekį ir pobūdį galima pasirinkti atitinkamo dydžio bei tipo konteinerius. Jūriniais konteineriais galima gabenti didelius svorius. Maksimalus krovinio svoris gali siekti iki 25-30 tonų, tačiau standartiškai kraunama ne daugiau kaip 18-21 tona, dėl svorio apribojimų gabenant konteinerius žemės transportu.

Egzistuoja 5 konteinerių standartai:

  • 20 pėdų (6,1 m)
  • 40 (12,2 m)
  • 45 (13,7 m)
  • 48 (14,6 m)
  • 53 (16,2 m)

48 ir 53 pėdų naudojami vietiniams JAV pervežimams.

Jūrų transporte vežėjo atsakomybę numato 1968 m. Hagos – Visbio taisyklės, ir ji apribota 2 SDR*(apie 2,4 USD) už bruto kg arba 666,67 SDR (apie 800 USD) už konteinerį. Tai vadinama “Bill of Lading” draudimu (šių taisyklių santrauka pateikta kitoje “Bill of Lading” pusėje).

1cbm=1000 kg pervežant krovinius jūra.

Vežėjai visuomet informuoja klientą apie krovinio judėjimą visą maršruto laikotarpį, suteikia duomenis apie atskirus jo buvimo taškus, kuriuos gali stebėti pats klientas.

AZI GROUP klientų vertinami ne tik dėl kokybiško paslaugų atlikimo pagal taisyklę „Nuo A iki Z“, bet ir dėl stiprios muitinės tarpininkų komandos. Tuo tarpu, kai daugelis ekspeditorių neturi muitinės tarpininko statuso, ši įmonė gali pasidžiaugti ilgalaike tokių paslaugų patirtimi.